Ordin · Ministerul Muncii, Familiei și Egalității de șanse

Ordinul nr. 464/2008

pentru stabilirea valorii nominale indexate a unui tichet de masă pentru semestrul II 2008

prezumat în vigoare

Data actului
18 iulie 2008
Emitent
Ministerul Muncii, Familiei și Egalității de șanse
Publicat în
Monitorul Oficial nr. 562 din 25 iulie 2008
Citează
9 acte
Structură
2 articole · 2.200 caractere
Sursă
legislatie.just.ro

În temeiul:

-

Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 5/2007

pentru completarea

art. 3 din Legea nr. 142/1998

privind acordarea tichetelor de masă, aprobată prin

Legea nr. 154/2007 ;

-

Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 18/2006

pentru completarea

art. 3 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 59/2005

privind unele măsuri de natură fiscală și financiară pentru punerea în aplicare a

Legii nr. 348/2004

privind denominarea monedei naționale, aprobată prin

Legea nr. 187/2006 ;

-

art. 31 din Normele de aplicare a Legii nr. 142/1998

privind acordarea tichetelor de masă, aprobate prin

Hotărârea Guvernului nr. 5/1999 ;

-

art. 14 din Hotărârea Guvernului nr. 381/2007

privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii, Familiei și Egalității de Șanse,

ministrul muncii, familiei și egalității de șanse emite următorul ordin:

Articolul 1

Pentru semestrul II 2008, începând cu luna septembrie, valoarea nominală a unui tichet de masă, stabilită potrivit prevederilor art. 31 alin. (3) teza a II-a și alin. (4) din Normele de aplicare a

Legii nr. 142/1998

privind acordarea tichetelor de masă, aprobate prin

Hotărârea Guvernului nr. 5/1999 , ale

Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 18/2006

pentru completarea

art. 3 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 59/2005

privind unele măsuri de natură fiscală și financiară pentru punerea în aplicare a

Legii nr. 348/2004

privind denominarea monedei naționale, aprobată prin

Legea nr. 187/2006 , și ale prevederilor

Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 5/2007

pentru completarea

art. 3 din Legea nr. 142/1998

privind acordarea tichetelor de masă, aprobată prin

Legea nr. 154/2007 , este de 8,31 lei.

Articolul 2

Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii,
familiei și egalității de șanse,
Paul Păcuraru
București, 18 iulie 2008.
Nr. 464.

Textul este prelucrat automat din sursa indicată; numerotarea și legăturile pot conține erori. Referințele subliniate duc la actele citate, așa cum au fost identificate de noi.