Ordinul nr. 464/2008
pentru stabilirea valorii nominale indexate a unui tichet de masă pentru semestrul II 2008
prezumat în vigoare
În temeiul:
-
Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 5/2007
pentru completarea
art. 3 din Legea nr. 142/1998
privind acordarea tichetelor de masă, aprobată prin
-
Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 18/2006
pentru completarea
art. 3 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 59/2005
privind unele măsuri de natură fiscală și financiară pentru punerea în aplicare a
privind denominarea monedei naționale, aprobată prin
-
art. 31 din Normele de aplicare a Legii nr. 142/1998
privind acordarea tichetelor de masă, aprobate prin
Hotărârea Guvernului nr. 5/1999 ;
-
art. 14 din Hotărârea Guvernului nr. 381/2007
privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii, Familiei și Egalității de Șanse,
ministrul muncii, familiei și egalității de șanse emite următorul ordin:
Articolul 1
Pentru semestrul II 2008, începând cu luna septembrie, valoarea nominală a unui tichet de masă, stabilită potrivit prevederilor art. 31 alin. (3) teza a II-a și alin. (4) din Normele de aplicare a
privind acordarea tichetelor de masă, aprobate prin
Hotărârea Guvernului nr. 5/1999 , ale
Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 18/2006
pentru completarea
art. 3 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 59/2005
privind unele măsuri de natură fiscală și financiară pentru punerea în aplicare a
privind denominarea monedei naționale, aprobată prin
Legea nr. 187/2006 , și ale prevederilor
Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 5/2007
pentru completarea
art. 3 din Legea nr. 142/1998
privind acordarea tichetelor de masă, aprobată prin
Legea nr. 154/2007 , este de 8,31 lei.
Articolul 2
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul muncii, familiei și egalității de șanse, Paul Păcuraru București, 18 iulie 2008. Nr. 464.
Textul este prelucrat automat din sursa indicată; numerotarea și legăturile pot conține erori. Referințele subliniate duc la actele citate, așa cum au fost identificate de noi.