Ordinul nr. 882/2013
pentru stabilirea valorii nominale indexate a unui tichet de masă pentru semestrul I al anului 2013
prezumat în vigoare
Având în vedere prevederile:
-
Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 5/2007
pentru completarea
art. 3 din Legea nr. 142/1998
privind acordarea tichetelor de masă, aprobată prin
-
Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 18/2006
pentru completarea
art. 3 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 59/2005
privind unele măsuri de natură fiscală și financiară pentru punerea în aplicare a
privind denominarea monedei naționale, aprobată prin
-
Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 121/2011
pentru modificarea și completarea unor acte normative, aprobată cu completări prin
-
art. 31 din Normele de aplicare a Legii nr. 142/1998
privind acordarea tichetelor de masă, aprobate prin
Hotărârea Guvernului nr. 5/1999 , cu modificările ulterioare,
în baza
art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 10/2013
privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice, cu modificările ulterioare,
ministrul muncii, familiei, protecției sociale și persoanelor vârstnice emite următorul ordin:
Articolul 1
Pentru semestrul I al anului 2013, începând cu luna mai, valoarea nominală a unui tichet de masă, stabilită potrivit prevederilor
art. 31 din Normele de aplicare a Legii nr. 142/1998
privind acordarea tichetelor de masă, aprobate prin
Hotărârea Guvernului nr. 5/1999 , cu modificările ulterioare, ale
Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 18/2006
pentru completarea
art. 3 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 59/2005
privind unele măsuri de natură fiscală și financiară pentru punerea în aplicare a
privind denominarea monedei naționale, aprobată prin
Legea nr. 187/2006 , ale
Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 5/2007
pentru completarea
art. 3 din Legea nr. 142/1998
privind acordarea tichetelor de masă, aprobată prin
Legea nr. 154/2007 , și ale
art. I din Ordonanța de urgență nr. 121/2011
pentru modificarea și completarea unor acte normative, aprobată cu completări prin
este de 9,35 lei.
Articolul 2
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul muncii, familiei, protecției sociale și persoanelor vârstnice, Mariana Câmpeanu București, 14 mai 2013. Nr. 882. _______
Textul este prelucrat automat din sursa indicată; numerotarea și legăturile pot conține erori. Referințele subliniate duc la actele citate, așa cum au fost identificate de noi.