Ordinul nr. 423/2022
privind modificarea Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.386/2016 pentru aprobarea modelului și conținutului formularelor 101 "Declarație privind impozitul pe profit" și 120 "Decont privind accizele"
prezumat în vigoare
Legături cu alte acte
Ce face acest act
Modifică 1
- Ordinul nr. 3386/2016 17 noiembrie 2016 pentru aprobarea modelului și conținutului formularelor 101 "Declarație privind impozitul …
Având în vedere prevederile referitoare la obligațiile declarative prevăzute de
Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal , cu modificările și completările ulterioare, prevederile
Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 153/2020
pentru instituirea unor măsuri fiscale de stimulare a menținerii/creșterii capitalurilor proprii, precum și pentru completarea unor acte normative și prevederile
pentru modificarea și completarea
Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal , precum și avizul conform al Ministerului Finanțelor, comunicat prin Adresa nr. 738.819 din 14.03.2022,
în temeiul prevederilor
art. 101
și ale
art. 342 alin. (1)
și
(4) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală , cu modificările și completările ulterioare, ale
art. 5 alin. (4) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal , cu modificările și completările ulterioare, și ale
art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013
privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările și completările ulterioare,
președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:
Articolul I
Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.386/2016
pentru aprobarea modelului și conținutului formularelor 101 „Declarație privind impozitul pe profit“ și 120 „Decont privind accizele“, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 950 din 25 noiembrie 2016, cu modificările și completările ulterioare, se modifică după cum urmează:
1.
Anexa nr. 1 , formularul 101 „Declarație privind impozitul pe profit“, se modifică și se înlocuiește cu formularul prevăzut în
anexa
care face parte integrantă din prezentul ordin.
2.
Anexa nr. 3 „Instrucțiuni de completare a formularului 101 «Declarație privind impozitul pe profit»“ se modifică după cum urmează:
a)
la
capitolul I „Depunerea declarației“, după primul paragraf
se introduce un nou paragraf, cu următorul cuprins:
Pe perioada aplicării prevederilor
art. I din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 153/2020 , termenul pentru depunerea declarației anuale privind impozitul pe profit este până la data de 25 iunie inclusiv a anului următor, iar pentru contribuabilii care intră sub incidența prevederilor
art. 16 alin. (5) din Codul fiscal
până la data de 25 a celei de-a șasea luni inclusiv de la închiderea anului fiscal modificat. Fac excepție contribuabilii pentru care reglementările contabile sunt emise de Banca Națională a României, respectiv de Autoritatea de Supraveghere Financiară.“;
b)
la
capitolul II „Completarea declarației“, la punctul 3 „Secțiunea B «Date privind impozitul pe profit»“, instrucțiunile de completare a formularului de la rândul 12
se modifică și vor avea următorul cuprins:
Rândul 12.1 - se completează cu suma reprezentând cheltuielile cu dobânzile și alte costuri echivalente dobânzii din punct de vedere economic, reportate din anii precedenți, potrivit
art. 40^2 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal , cu modificările și completările ulterioare. Aceste sume vor fi preluate de la rândul 31 «Cheltuieli cu dobânzile și alte costuri echivalente dobânzii din punct de vedere economic reportate pentru perioada următoare» din «Declarația privind impozitul pe profit» depusă pentru anul anterior. Rândul 12.2 - în cazul în care dobânda și alte costuri echivalente dobânzii din punct de vedere economic sunt incluse în costul unui mijloc fix, potrivit reglementărilor contabile aplicabile, se completează cu valoarea reprezentând dobânda/alte costuri echivalente dobânzii din punct de vedere economic incluse în amortizarea contabilă, respectiv în valoarea contabilă rămasă neamortizată, la scoaterea din gestiune a mijloacelor fixe, după caz, înregistrate pe cheltuieli în anul curent.“;
c)
la
capitolul II „Completarea declarației“, la punctul 3 „Secțiunea B «Date privind impozitul pe profit»“, instrucțiunile de completare a formularului de la rândul 14
se modifică și vor avea următorul cuprins:
Rândul 14 - se înscriu din punct de vedere fiscal provizioanele/ajustările pentru depreciere constituite potrivit
art. 26 din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare, altele decât cele care sunt înregistrate pe cheltuieli de exploatare la rândul 2 din formular.“;
d)
la
capitolul II „Completarea declarației“, la punctul 3 „Secțiunea B «Date privind impozitul pe profit»“, instrucțiunile de completare a formularului de la rândul 14.1
se abrogă;
e)
la
capitolul II „Completarea declarației“, la punctul 3 „Secțiunea B «Date privind impozitul pe profit»“, instrucțiunile de completare a formularului de la rândul 31
se modifică și vor avea următorul cuprins:
Rândul 31 - reprezintă valoarea cheltuielilor cu dobânzile și alte costuri echivalente dobânzii din punct de vedere economic, nedeductibile fiscal pentru anul fiscal curent, dar care sunt reportate pentru perioada următoare, potrivit prevederilor
art. 40^2 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal , cu modificările și completările ulterioare.“;
f)
la
capitolul II „Completarea declarației“, la punctul 3 „Secțiunea B «Date privind impozitul pe profit»“, după instrucțiunile de la rândul 33, instrucțiunile de completare a formularului
se modifică și vor avea următorul cuprins:
Rândul 36 - se completează cu sumele reprezentând pierderile înregistrate în perioada curentă, de reportat pentru perioada următoare, conform prevederilor
art. 40 din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare.
Rândul 37 - se completează de persoana juridică cedentă cu valoarea pierderii fiscale înregistrate în perioada curentă, transferată persoanei juridice beneficiare, și care nu se recuperează de persoana juridică cedentă, potrivit
art. 31 alin. (2) din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare.
Rândul 38 - se completează de persoana juridică beneficiară cu valoarea pierderilor fiscale înregistrate de contribuabilul cedent în perioada din anul curent cuprinsă între 1 ianuarie și data la care operațiunea respectivă produce efecte, și transferată de persoana juridică cedentă persoanei juridice beneficiare, potrivit
art. 31 alin. (2) din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare.
Rândul 39 - se completează cu valoarea pierderilor fiscale de recuperat din perioadele anterioare, atât din activitățile din România, cât și din surse externe. Nu se includ la acest rând pierderile fiscale din anii anteriori, reglementate de
art. 40 din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare, nerecuperabile din profitul impozabil al anului de raportare.
Acest rând se completează în cazul operațiunilor de reorganizare și cu următoarele valori:
–
persoana juridică beneficiară înscrie și valoarea pierderilor fiscale nerecuperate din anii precedenți de contribuabilul cedent și transmise de acesta, potrivit
art. 31 alin. (2) din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare;
–
persoana juridică cedentă înscrie partea din pierderea fiscală de recuperat din anii precedenți pe care continuă să o recupereze, recalculată proporțional cu activele menținute, potrivit
art. 31 alin. (2) din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare.
Rândul 41.1 - se înscrie suma rezultată din aplicarea cotei de 16% asupra profitului impozabil care se impune cu această cotă.
Rândul 41.2 - se completează cu suma reprezentând impozitul de 5% aplicat asupra veniturilor din activități de natura barurilor de noapte, cluburilor de noapte, discotecilor sau cazinourilor, în condițiile reglementate de
art. 18 din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare.
Rândul 42.1 - impozitul plătit unui stat străin este dedus dacă se aplică prevederile convenției de evitare a dublei impuneri încheiate între România și statul străin și dacă persoana juridică română prezintă documentația corespunzătoare, conform prevederilor legale, din care să rezulte faptul că impozitul a fost plătit statului străin.
Rândul se completează cu valoarea cea mai mică dintre următoarele două valori, pe fiecare stat din care se obțin venituri prin intermediul unui sediu permanent sau venituri supuse impozitului cu reținere la sursă, venituri impuse atât în România, cât și în statul străin, respectiv:
1.
suma impozitelor plătite direct sau indirect prin reținere la sursă și virate de o altă persoană către acel stat străin, pentru profiturile sediilor permanente din acel stat sau pentru alte venituri provenite din acel stat, confirmate de documentele ce atestă plata acestora;
2.
suma egală cu impozitul pe profit calculat prin aplicarea cotei prevăzute la
art. 17 din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare, la:
–
profiturile impozabile obținute de sediile permanente din acel stat străin, profituri calculate în conformitate cu prevederile
titlului II din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare;
–
celelalte venituri obținute în acel stat străin.
Dacă o persoană juridică străină rezidentă într-un stat membru al Uniunii Europene sau într-un stat din Spațiul Economic European își desfășoară activitatea în România printr-un sediu permanent și acel sediu permanent obține venituri dintr-un alt stat membru al Uniunii Europene ori dintr-un alt stat din Spațiul Economic European, iar acele venituri sunt impozitate atât în România, cât și în statul unde au fost obținute veniturile, atunci impozitul plătit în statul de unde au fost obținute veniturile, fie direct, fie indirect prin reținerea și virarea de o altă persoană, se deduce din impozitul pe profit ce se determină potrivit prevederilor
titlului II din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare, în condițiile prevăzute la
art. 39 alin. (4)
și
(5)
din același act normativ.
Suma care se înscrie la acest rând este mai mică sau cel mult egală cu suma înscrisă la rd. 41.
Rândul 42.2 - suma care se înscrie la acest rând este mai mică sau cel mult egală cu diferența dintre suma înscrisă la rd. 41 și suma înscrisă la rd. 42.1.
Rândul 42.2.1 - se înscrie suma reprezentând scutirea de la plată a impozitului pe profitul reinvestit, în conformitate cu prevederile
art. 22 din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare.
Rândul 42.2.2 - se înscrie suma reprezentând scutirea de impozit pe profit, în conformitate cu prevederile
art. 22^1 din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare.
Rândul 42.3 - se înscriu sumele reprezentând scutiri și reduceri ale impozitului pe profit, calculate potrivit legislației în vigoare, exclusiv deducerea privind sponsorizarea și/sau mecenatul și bursele private, efectuate potrivit legii. Suma care se înscrie la acest rând este mai mică sau cel mult egală cu suma înscrisă la rd. 41 din care se scade suma înscrisă la rd. 42.1 și suma înscrisă la rd. 42.2.
Rândul 42.3.1 - se înscrie suma reprezentând scutirea de impozit pe profit, în conformitate cu prevederile
Legii cooperației agricole nr. 566/2004 , cu modificările și completările ulterioare.
Rândul 43 - suma care se înscrie la acest rând este mai mică sau cel mult egală cu suma rezultată din aplicarea procentului de 20% la diferența dintre suma înscrisă la rd. 41 și suma înscrisă la rd. 42.
Rândul 43.1 - se înscriu sumele reprezentând cheltuielile cu sponsorizarea și/sau mecenatul, precum și cheltuielile privind bursele private, acordate potrivit legii, în limitele și în condițiile prevăzute la
art. 25 alin. (4) lit. i) din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare, din anul curent.
Rândul 43.2 - se înscriu sumele reprezentând cheltuielile cu sponsorizarea și/sau mecenatul, precum și cheltuielile privind bursele private, reportate din perioada precedentă, în limitele și în condițiile prevăzute la
art. 25 alin. (4) lit. i) din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare, și la
art. II alin. (2) din Legea nr. 322/2021
pentru completarea
Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal .
Rândul 44 - se înscrie suma reprezentând costul de achiziție al aparatelor de marcat electronice fiscale, în conformitate cu
pentru modificarea și completarea
Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal , precum și pentru completarea
privind impozitul specific unor activități. Suma care se înscrie la acest rând este mai mică sau cel mult egală cu suma înscrisă la rd. 41, din care se scade suma înscrisă la rd. 42 și suma înscrisă la rd. 43.
Rândul 45 - se înscriu sumele care, potrivit legii, se scad din impozitul pe profit, cum ar fi cheltuielile privind funcționarea unităților de educație timpurie aflate în administrarea contribuabilului sau sumele achitate de contribuabil pentru plasarea copiilor angajaților în unități de educație timpurie aflate în unități care oferă servicii de educație timpurie, conform legislației în vigoare, potrivit
art. 25 alin. (4) lit. i^1)
și
i^2) din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare. Conform prevederilor
art. II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 19/2021
și ale
art. XXVI din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 130/2021 , aplicarea prevederilor
art. 25 alin. (4) lit. i^1)
și
i^2) din Legea nr. 227/2015
este suspendată în perioada 1 aprilie 2021-31 decembrie 2022 inclusiv.
Suma care se înscrie la acest rând este mai mică sau cel mult egală cu suma înscrisă la rd. 41, din care se scade suma înscrisă la rd. 42, suma înscrisă la rd. 43 și suma înscrisă la rd. 44.
Rândul 46 - se înscrie suma reprezentând reducerea impozitului pe profit, în conformitate cu
Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 153/2020
pentru instituirea unor măsuri fiscale de stimulare a menținerii/creșterii capitalurilor proprii, precum și pentru completarea unor acte normative.
Rândul 48 - se înscrie suma reprezentând diferența de impozit pe profit stabilită de organele de inspecție fiscală pentru anul fiscal de raportare și care se regăsește în indicatorii din formular.
Rândul 49 - se înscriu, pentru anul de raportare, după caz, sumele reprezentând impozit pe profit sau plăți anticipate în contul impozitului pe profit, declarate trimestrial prin formularul 100, la
rândul «Suma de plată». În cazul persoanelor juridice rezidente într-un stat membru al Uniunii Europene sau al Spațiului Economic European, cu care este încheiat un instrument juridic în baza căruia să se realizeze schimbul de informații, respectiv rezidente într-un stat cu care România are încheiată o convenție de evitare a dublei impuneri, care optează pentru regularizarea impozitului plătit în România, potrivit
art. 225
sau
227, după caz, din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare, se înscrie impozitul reținut la sursă de către plătitorul de venit, care constituie plată anticipată în contul impozitului pe profit.
Rândul 50 - se înscrie suma dedusă din impozitul pe profit, în perioadele fiscale precedente, aferentă sponsorizării/bursei private/mecenatului, în situațiile în care acestea au fost restituite, potrivit
art. 25 alin. (12) din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare.
Rândul 51 - se completează cu valoarea impozitului pe profit scutit aferent caselor de marcat, care se adaugă la impozitul pe profit, în conformitate cu prevederile
art. 45 alin. (7) din Legea nr. 227/2015 , cu modificările și completările ulterioare.
Articolul II
Prevederile prezentului ordin se aplică începând cu declararea impozitului pe profit anual aferent anului fiscal 2021.
Articolul III
Direcția generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcția generală de reglementare a colectării creanțelor bugetare, Direcția generală de administrare a marilor contribuabili, direcțiile generale regionale ale finanțelor publice și unitățile fiscale subordonate acestora vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Articolul IV
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală, Mirela Călugăreanu București, 17 martie 2022. Nr. 423.
Anexa (Anexa nr. 1 la
ANUL [ ][ ][ ][ ]
PERIOADA [ ][ ][ ][ ] - [ ][ ][ ][ ]
Statul de rezidență
Temeiul legal pentru depunerea declarației ..........................
Cod de identificare fiscală a succesorului [ ] [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]
[ ] Declarație rectificativă
[ ] Opțiune privind regularizarea impozitului, potrivit
art. 225
și
art. 227 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal .
[ ] Declarație depusă după anularea rezervei verificării ulterioare.
[ ] Declarație depusă potrivit
art. 90 alin. (4) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală .
[ ] Declarație depusă de contribuabilii pentru care reglementările contabile sunt emise de B.N.R., respectiv A.S.F.
A.
Date de identificare a contribuabilului/plătitorului
Cod de identificare fiscală [ ] [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]
Cod CAEN [ ][ ][ ][ ]
Denumire
Județ
Localitate
Stradă
Număr
Bloc
Scară
Ap.
Cod poștal
Sector
Telefon
Fax
B.
Date privind impozitul pe profit
Nr. crt.
DENUMIRE INDICATORI
SUME -lei-
1
Venituri din exploatare
1
2
Cheltuieli de exploatare
2
3
Rezultat din exploatare (rd.1-rd.2)
3
4
Venituri financiare
4
5
Cheltuieli financiare
5
6
Rezultat financiar (rd.4-rd.5)
6
7
Rezultat brut (rd. 3 + rd. 6)
7
8
Elemente similare veniturilor, din care:
8
8.1
Elemente similare veniturilor potrivit
art. 46 din Codul Fiscal
8.1
8.2
Elemente similare veniturilor din retratări
8.2
8.3
Elemente similare veniturilor din reducerea sau anularea filtrelor prudențiale
8.3
8.4
Elemente similare veniturilor potrivit
art. 25 alin. (10) din Codul fiscal
8.4
9
Elemente similare cheltuielilor, din care:
9
9.1
Elemente similare cheltuielilor din retratări
9.1
10
Rezultat după includerea elementelor similare veniturilor/cheltuielilor (rd.7 + rd. 8 - rd. 9)
10
11
Amortizare fiscală, din care:
11
11.1
Amortizare fiscală integrală a mijloacelor fixe destinate prevenirii accidentelor de muncă și bolilor profesionale
11.1
11.2
Amortizare fiscală integrală a mijloacelor fixe destinate înființării și funcționării cabinetelor medicale
11.2
11.3
Amortizare fiscală integrală a mijloacelor fixe care la data intrării în patrimoniu au o valoare fiscală mai mică decât limita stabilită prin hotărâre a Guvernului
11.3
12
Cheltuieli cu dobânzile și alte costuri echivalente dobânzii din punct de vedere economic, din care:
12
12.1
Cheltuieli cu dobânzile și alte costuri echivalente dobânzii din punct de vedere economic, reportate din anii precedenți, potrivit
art. 402 din Codul fiscal
12.1
12.2
Sume deductibile în anul curent reprezentând dobânda și alte costuri echivalente dobânzii din punct de vedere economic, incluse în costul unui mijloc fix
12.2
13
Rezerva legală deductibilă
13
14
Provizioane și ajustări pentru depreciere, potrivit
art. 26 din Codul fiscal
14
15
Alte sume deductibile, din care:
15
15.1
Deduceri suplimentare pentru cercetare-dezvoltare
15.1
16
Total deduceri (rd. 11 +rd. 12+rd.13+rd.14+rd.15)
16
17
Venituri neimpozabile din dividende, din care:
17
17.1
Venituri din dividende primite de la o persoană juridică română
17.1
17.2
Venituri din dividende primite de la o persoană juridică străină, situată într-un stat terț, în condițiile prevăzute de lege
17.2
17.3
Venituri din dividende primite de la o filială situată într-un stat membru U.E., în condițiile prevăzute de lege
17.3
18
Venituri din evaluarea/ reevaluarea/ vânzarea/ cesiunea titlurilor de participare, în condițiile prevăzute de lege
18
19
Venituri din lichidarea unei alte persoane juridice române sau unei persoane juridice străine situate într-un stat cu care România are încheiată o convenție de evitare a dublei impuneri, în condițiile prevăzute de lege
19
20
Alte venituri neimpozabile
20
21
Total venituri neimpozabile (rd.17+rd.18+rd.19+rd.20)
21
22
Profit/pierdere (rd.10-rd.16-rd.21)
22
23
Cheltuieli cu impozitul pe profit datorat și impozitul pe profit amânat
23
24
Cheltuieli cu impozitul pe profitul/venitul realizat în străinătate
24
25
Dobânzi/majorări de întârziere, amenzi, confiscări și penalități datorate către autoritățile române/străine
25
26
Cheltuieli de protocol care depășesc limita prevăzută de lege
26
27
Cheltuieli de sponsorizare și/sau mecenat, burse private, efectuate potrivit legii
27
28
Cheltuieli cu amortizarea contabilă
28
29
Cheltuieli cu provizioanele/ajustările pentru depreciere și a rezervelor peste limitele sau în alte condiții decât cele prevăzute de lege
29
30
Cheltuieli nedeductibile potrivit
art. 25 alin. (10) din Codul fiscal
30
31
Cheltuieli cu dobânzile și alte costuri echivalente dobânzii din punct de vedere economic reportate pentru perioada următoare
31
32
Cheltuieli aferente veniturilor neimpozabile
32
33
Alte cheltuieli nedeductibile
33
34
Total cheltuieli nedeductibile (rd.23 la rd.33)
34
35
Total profit impozabil/pierdere fiscală pentru anul de raportare, înainte de reportarea pierderii (rd.22+rd.34)
35
36
Pierdere fiscală în perioada curentă, de reportat pentru perioada următoare
36
37
Pierdere fiscală în perioada curentă transferată potrivit
art. 31 alin. (2) din Codul fiscal
37
38
Pierdere fiscală în perioada curentă, primită de la persoana juridică cedentă, potrivit
art. 31 alin. (2) din Codul fiscal
38
39
Pierdere fiscală de recuperat din anii precedenți
39
40
Profit impozabil/pierdere fiscală, de recuperat în anii următori (rd.35+rd.36+rd.37-rd.38-rd.39)
40
41
Total impozit pe profit (rd.41.1+rd.41.2), din care:
41
41.1
Impozit aferent profitului ce se impune cu cota de 16%
41.1
41.2
Impozit de 5% aplicat veniturilor din activități de natura barurilor de noapte, cluburilor de noapte, discotecilor sau cazinourilor
41.2
42
Total credit fiscal (rd.42.1+rd.42.2+rd.42.3)
42
42.1
Credit fiscal extern
42.1
42.2
Impozit pe profit scutit, din care:
42.2
42.2.1
Impozit pe profit scutit, potrivit
art. 22 din Codul fiscal
42.2.1
42.2.2
Impozit pe profit scutit, potrivit
art. 22^1 din Codul fiscal
42.2.2
42.3
Scutiri și reduceri de impozit pe profit calculate potrivit legislației în vigoare, din care:
42.3
42.3.1
Impozit pe profit scutit potrivit
Legii cooperației agricole nr. 566/2004
42.3.1
43
Sume reprezentând sponsorizare și/sau mecenat, burse private, în limita prevăzută de lege, din care:
43
43.1
- din anul curent
43.1
43.2
- reportate din perioada precedentă
43.2
44
Costul de achiziție al aparatelor de marcat electronice fiscale
44
45
Alte sume care se scad din impozitul pe profit, potrivit legislației în vigoare
45
46
Reducerea impozitului pe profit conform
46
47
Impozit pe profit anual (rd.41-rd.42-rd.43-rd.44-rd.45-rd.46)
47
48
Impozit pe profit stabilit în urma inspecției fiscale pentru anul fiscal de raportare și care se regăsește în indicatorii din formular
48
49
Impozit pe profit declarat pentru anul de raportare prin formularul 100/impozit reținut la sursă în anul de raportare
49
50
Diferența de impozit pe profit datorat urmare restituirii sponsorizării/ bursei private/ mecenatului
50
51
Valoarea impozitului pe profit scutit aferent caselor de marcat, care se adaugă la impozitul pe profit, potrivit
art. 45 alin. (7) din Codul fiscal
51
52
Diferența de impozit pe profit datorat rd.47 - (rd.48+rd.49) + (rd.50+rd.51)
52
53
Diferența de impozit pe profit de recuperat (rd.48+rd.49)- rd.47 - (rd.50+ rd.51)
53
C.
Date de identificare a împuternicitului
Nume, prenume/Denumire
Cod de identificare fiscală
[ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]
Stradă
Număr
Bloc
Scară
Etaj
Ap.
Județ/Sector
Localitate
Cod poștal
Telefon
Fax
Cod bugetar:
Prezenta declarație reprezintă titlu de creanță și produce efectele juridice ale înștiințării de plată de la data depunerii acesteia, în condițiile legii.
Sub sancțiunile aplicate faptei de fals în declarații, declar că datele din această declarație sunt corecte și complete.
Semnătură contribuabil
Semnătură împuternicit
Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679
-----
Textul este prelucrat automat din sursa indicată; numerotarea și legăturile pot conține erori. Referințele subliniate duc la actele citate, așa cum au fost identificate de noi.