Ordin · Agenția Națională de Administrare Fiscală

Ordinul nr. 2902/2016

pentru aprobarea Procedurii privind declararea veniturilor din cedarea folosinței bunurilor și stabilirea impozitului datorat de către contribuabilii care califică aceste venituri în categoria veniturilor din activități independente

prezumat în vigoare

Data actului
10 octombrie 2016
Emitent
Agenția Națională de Administrare Fiscală
Publicat în
Monitorul Oficial nr. 807 din 13 octombrie 2016
Citat de
1 act
Citează
4 acte
Structură
6 articole, 2 anexe · 4.571 caractere
Sursă
legislatie.just.ro

Având în vedere dispozițiile:

- art. 5 alin. (4) și

art. 83 alin. (2) din Legea nr. 227/2015

privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare;

-

art. 342 alin. (1) și (4) din Legea nr. 207/2015

privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare,

în temeiul prevederilor

art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013

privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările și completările ulterioare,

președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:

Articolul 1

Se aprobă Procedura privind declararea veniturilor din cedarea folosinței bunurilor și stabilirea impozitului datorat de către contribuabilii care califică aceste venituri în categoria veniturilor din activități independente, prevăzută în anexa nr. 1.

Articolul 2

Se aprobă modelul și conținutul formularului "Notificare", prevăzut în anexa nr. 2.

Articolul 3

Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Articolul 5

Direcția generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcția generală de tehnologia informației din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, direcțiile generale regionale ale finanțelor publice, precum și unitățile fiscale subordonate acestora vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Articolul 6

Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Președintele Agenției Naționale
de Administrare Fiscală,
Eugen-Dragoș Doroș
București, 10 octombrie 2016.
Nr. 2.902.

Anexa 1 PROCEDURA 10/10/2016

Anexa 2 ┌──────────┐ Ministerul Finanțelor Publice

│
Sigla*) │ Agenția Națională de Administrare Fiscală
│
DGRFP
│ Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice ..............
│
│ Unitatea fiscală ...............
│
│ Serviciul/Biroul/Compartimentul ............
└──────────┘
Nr. de înregistrare ..............
Data .............................
Către ..............
CNP/NIF ....................................
Str. ............................. nr. ...., bl. ...., sc. ..........,
et. ......, ap. ...., județul/sectorul ..............................,
localitatea ........................, codul poștal ...................
NOTIFICARE
Stimată/e doamnă/domn, vă aducem la cunoștință că, la data de 31 decembrie ......., figurați în evidențele noastre cu venituri din cedarea folosinței bunurilor din derularea unui număr mai mare de 5 contracte de închiriere/subînchiriere și aveați obligația depunerii formularului 220 "Declarația privind venitul estimat/norma de venit" pentru anul ..............., până la data de 31 ianuarie 20 ....... .
Pentru informații suplimentare în legătură cu această notificare, persoana care poate fi contactată este doamna/domnul ............................................., la sediul nostru sau la numărul de telefon ........................., între orele.....-.....
În speranța că veți da curs solicitării noastre, vă mulțumim.
În situația în care ați îndeplinit obligațiile declarative, vă rugăm să nu dați curs prezentei.
Conducătorul unității fiscale
Șef compartiment
Numele și prenumele ............
Numele și prenumele ..........
Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal .......
-----
──────────
*) Se va folosi sigla organului fiscal emitent.
──────────

Textul este prelucrat automat din sursa indicată; numerotarea și legăturile pot conține erori. Referințele subliniate duc la actele citate, așa cum au fost identificate de noi.