Legea nr. 262/2020
pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal
prezumat în vigoare
Legături cu alte acte
Parlamentul României adoptă prezenta lege.
Articol unic
Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal , publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 688 din 10 septembrie 2015, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează:
1.
La
articolul 22, după alineatul (1)
se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu următorul cuprins:
(1^1)
Profitul investit în susținerea învățământului profesional-dual prin asigurarea pregătirii practice și formării de calitate a elevilor este scutit de impozit.
2.
La
articolul 25 alineatul (4), litera i)
se modifică și va avea următorul cuprins:
i)
cheltuielile de sponsorizare și/sau mecenat, cheltuielile privind bursele private, acordate potrivit legii; contribuabilii care efectuează sponsorizări și/sau acte de mecenat, potrivit prevederilor
privind sponsorizarea, cu modificările și completările ulterioare, ale
Legii bibliotecilor nr. 334/2002, republicată , cu modificările și completările ulterioare, și a prevederilor
art. 25 alin. (4) lit. c) din Legea educației naționale nr. 1/2011 , cu modificările și completările ulterioare, precum și cei care acordă burse private, potrivit legii, scad sumele aferente din impozitul pe profit datorat la nivelul valorii minime dintre următoarele:
3.
La
articolul 56, alineatul (1^1)
se modifică și va avea următorul cuprins:
(1^1)
Microîntreprinderile care efectuează sponsorizări, potrivit prevederilor
Legii nr. 32/1994 , cu modificările și completările ulterioare, pentru susținerea entităților nonprofit și a unităților de cult, care la data încheierii contractului sunt înscrise în Registrul entităților/unităților de cult pentru care se acordă deduceri fiscale potrivit art. 25 alin. (4^1), precum și microîntreprinderile care acordă burse elevilor școlarizați în învățământul profesional-dual în conformitate cu prevederile
art. 25 alin. (4) lit. c) din Legea nr. 1/2011 , cu modificările și completările ulterioare, scad sumele aferente din impozitul pe veniturile microîntreprinderilor până la nivelul valorii reprezentând 20% din impozitul pe veniturile microîntreprinderilor datorat pentru trimestrul în care au înregistrat cheltuielile respective.
Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor
art. 75
și ale
art. 76 alin. (2) din Constituția României, republicată .
p. PREȘEDINTELE CAMEREI DEPUTAȚILOR, FLORIN IORDACHE p. PREȘEDINTELE SENATULUI, ROBERT-MARIUS CAZANCIUC București, 20 noiembrie 2020. Nr. 262.
Textul este prelucrat automat din sursa indicată; numerotarea și legăturile pot conține erori. Referințele subliniate duc la actele citate, așa cum au fost identificate de noi.