Ordin · Ministerul Muncii și Protecției Sociale

Ordinul nr. 599/1998

privind aprobarea Prescripțiilor minime pentru semnalizarea de securitate și/sau de sănătate la locul de muncă

prezumat în vigoare

Data actului
18 noiembrie 1998
Emitent
Ministerul Muncii și Protecției Sociale
Publicat în
Monitorul Oficial nr. 482 din 15 decembrie 1998
Citat de
1 act
Citează
2 acte
Structură
4 articole · 2.149 caractere
Sursă
legislatie.just.ro

Ministrul muncii și protecției sociale,

având în vedere:

-

art. 5 alin. (1) din Legea protecției muncii nr. 90/1996 ;

- art. 3 și

art. 5 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 448/1994

privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii și Protecției Sociale, republicată, cu modificările ulterioare,

emite următorul ordin:

Articolul 1

Se aprobă Prescripțiile minime pentru semnalizarea de securitate și/sau de sănătate la locul de muncă, armonizate cu prevederile Directivei europene 92/58/C.E.E. și prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Articolul 2

În conformitate cu prevederile

art. 5 alin. (1) din Legea protecției muncii nr. 90/1996 , Prescripțiile minime pentru semnalizarea de securitate și/sau de sănătate la locul de muncă sunt obligatorii pentru toate persoanele juridice și fizice prevăzute la

art. 2 din Legea protecției muncii nr. 90/1996

și se difuzează prin inspectoratele de stat teritoriale pentru protecția muncii și prin alți agenți autorizați de Ministerul Muncii și Protecției Sociale.

Articolul 3

Prescripțiile minime pentru semnalizarea de securitate și/sau de sănătate la locul de muncă intră în vigoare în termen de 90 de zile de la data publicării prezentului ordin în Monitorul Oficial al României.

Articolul 4

Sistemele de semnalizare de securitate și/sau de sănătate la locul de muncă, aflate în funcțiune la data intrării în vigoare a reglementărilor prevăzute la art. 1, vor fi înlocuite în conformitate cu prevederile Prescripțiilor minime pentru semnalizarea de securitate și/sau de sănătate la locul de muncă în termen de cel mult 24 de luni de la data intrării în vigoare a reglementărilor aprobate prin prezentul ordin.

Ministrul muncii și protecției sociale,
Alexandru Athanasiu

Textul este prelucrat automat din sursa indicată; numerotarea și legăturile pot conține erori. Referințele subliniate duc la actele citate, așa cum au fost identificate de noi.